Op weg naar Schiphol

24 juli 2019 - Hoofddorp, Nederland

Vanochtend Laayla naar het dierenpension in Hi-Ambacht gebracht. Aansluitend een luxe ontbijt bij de theetuin. Na thuiskomst de laatste spullen uitgezocht en gepakt. Vervolgens was het de beurt aan Katie om naar haar logeeradres te worden gebracht. Een oud lief hondje geplaatst bij een dito schattig oud vrouwtje. Ik denk dat de dames elkaar wel zullen aanvullen. Na een lekkere maaltijd bij ons hotel

IMG_20190724_183142057_HDR

gaan we wat sporten en zwemmen. Morgen wordt een vroegertje. Om 0600 worden we naar Schiphol gebracht.

We zijn blij dat we morgen vertrekken naar China. De zomers in Nederland zijn ook niet meer wat ze zijn geweest.....

groetjes van ons.

1. Monique,mario en ren-zhi:
    24 juli 2019
    heel veel plezier geniet ervan, en laat ook maar een foto van ren-zhi zien in het kindertehuis, kijken of ze hem nog herkennen hihihi. xxx vanuit zoetermeer
  2. Monique Evers:
    25 juli 2019
    Hele goede reis en veel plezier, groetjes Monique
  3. Carine, Edwin en Nan:
    Bericht van Kyara aan Nan: ze zijn onderweg naar China en komen rond 06.00 uur lokale tijd aan. Goede reis!
  4. Tineke en René Ligthart:
    26 juli 2019
    Een hele goede reis toegewenst. We gaan jullie volgen.