On the road

14 augustus 2019 - Yangshuo, China

Vandaag weer een heerlijk rustdagje. Na een relaxte ochtend was het weer tijd voor het rondtouren in het Kartstgebergte. De scooters stonden klaar en de route was bepaald. We hebben mooie dingen gezien waarvan we geen foto's hebben gemaakt. Het is voor ons te onbekend om te stoppen op weggetjes met veel verkeer. We hebben in ons fotografisch geheugen vastgelegd: draken en overige figuren gemaakt van stro en een metershoog boedabeeld uitgehouwen op een nog hogere rots. In de middag gezwommen en aansluitend onze laatste etappe. Daarin hebben we boodschappen gedaan voor de lange treinreis van morgen. De geplande route in deze hebben we niet volledig afgelegd. Het was spitsuur en de weg die wij twee keer moesten oversteken was te druk om met onze beperkte ervaring op verantwoorde wijze te doen. We hebben een al bereden route als terugweg gebruikt.

Onderstaand de fotootjes van de dag.

mooi roze is niet lelijk.

_DSC0504

Spelende kinderen en zonsondergang op de rivier naast ons hotel